Varjak ideje

2012.10.29. 18:18

"Itt vannak a jarjak, Keke"

Mondta kersztlányom Borika nemrég és tényleg, erős őszre váltott az idő, a levelek sárgulnak, barnulnak, pirosulnak, a nappalok rövidülnek, és előkerülnek a téli futó holmik. A maraton után kicsit pihentem és agyaltam a folytatáson, merre kellene indulni. Egy valamiben voltam biztos, hogy egy darabig most nem szeretnék aszfalton futni. Ennek megfelelően visszatértem a Nagyerdőbe. Igazából nem sok taktika volt a futásokban, csak mentem, hol gyorsan hol lasabban. A dolgokat komplikálta, hogy az új futócipőmben (adidas kanadia) meghúztam az achilles inam, vagyis inkább ami felette van rész kezdett el fájni. De valahogy nem akaródzott emiatt pihentetni a futást, pedig egyszer haza is fordultam mert annyira fájt. Azóta javult a helyzet köszönhetően a feketenadálytő krémnek, illetve a nyújtásoknak, tornának, de még mindig érzem sajnos futások elején főleg amíg be nem melegszik a lábam. De nem volt megállás jött az első Oxigén kupa, amit nagyon vártam már kíváncsi voltam, milyen lesz versenyezni úgymond hazai pályán. 10 km-es távra neveztem, ami igazából 9,5 km, de itt tényleg nem stresszeltem túl magam, hogy csúcsot fussak vagy bármi hasonló. Egyszerűen csak jó volt találkozni futótársakkal. Sajnos szoboszlói barátaim végül nem tudtak jönni. Én az utolsó pillanatig vártam őket, majdnem lekéstem a rajtot, így mezőny legvégéről indultam, ami az első kilómétereken azt eredményezte, hogy nem tudtam a saját tempómban menni és előzésre se volt lehetőség annyira sokan voltak. Aztán ahogy szélesdedett az út belefogtam az előzgetésbe. Két kör után kiszálltak az 5 km-ert futók és némileg tisztult a pálya. Végül 48 perc alatt értem, be. Nagyon jó hangulatú verseny volt sok szurkolóval, gyerekek osztoták a pacsikat az út széléről. Várom a folytatást.
Közben megfutottam az 1500. km-em az idén, ki gondolta volna még ezt februárban amikor térd problémákkal küzdöttem. Endomondon van ilyen havi kíhívás, hogy legtöbb futott kilóméter az adott hónapban, és az utóbbi 3 hónapban végig az első 15-ben voltam 200km feletti eredménnyel. Most viszont jócskán elmaradtam ettől, és valahogy ez adott egy plusz motivációt, így a múlthéten belepakoltam 77km-ert, ami a 7ből 6 nap futást jelentett. Hétfőn egy hosszú futással, Imi és Csilla társaságában. Akkor 30 km volt betervezve és hát nincs mit szépíteni rajta, de csúnya meghalás lett a vége 27km-nél. Sokat agyaltam már rajta, hogy mit rontottam el, gyönyörű időnk volt pedig. Valószínűleg a reggeli kapkodás, a nem megfelelő rápihenés, és a túl hamar elengedett pulzus okozta. Ezután muszáj volt magam megnyugtatása végett vissza-vissza térnem az erdőbe és futni. Annál is inkább mert közeleg az Oxigén Maraton ugyanezen a terepen. Igazi kihívás lesz az nem vitás.
És a történet még itt sem ér véget, (régen posztoltam) de várt még rám egy Halloween futás a DKM szervezésében. 9km-es táv igazi csípős hidegben, a korábbi éjszakai futás nyomvonalán. Kedves szoboszlai barátaim társaságában. Itt raktam végig nem volt taktika, ami a csövön kifért, sötétben futottunk, töklámpások és ijeszgető szellemek között. Sikerült kicsit javítanom az éjszakai futásomhoz képest, az 5 km-es pb-m viszont nem dőlt meg 16 másodperccel lemaradtam róla. Sebaj majd legközelebb. Többiek is szépen harcoltak, Imi volt ismét a leggyorsabb közülünk őt követte Kriszti majd szerénységem és végül de nem utolsó sorban Csilla, aki már hosszabb távokkal is kacérkodik. Teáztunk egy sort még, beszélgettünk de mivel mindenki nagyon fázott siettünk haza. Ennyit eddig, következő bejelentkezésem Oxigén Maraton után lesz, kívánjatok szerencsét vagy még inkább kitartást.

IMG_0065.JPG

ez már a célban nagyon hideg volt (Én,Csilla,Kriszti,Imi)

p>IMG_0066.JPG

Sáfrán Peti kollega is tiszteletét tette a tőle megszokott gyors futással

A bejegyzés trackback címe:

https://smileandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr74876233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása