március 20

2012.03.20. 20:00

4 nap a rotary-ig még ezen kívül kétszer akarok menni futni addig, két lazábbat. Igaz ma se szakadtam szét a pulzusom nagyon király (magamhoz képest) átlag 164. Végig a vasárnapon járt az eszem, mi lesz hogyha rossz napot fogok ki, mi lesz hogyha görcsölök, fáj hasam, stb stb. Aztán Csabi megnyugtatott, hogy feleslegesen izgulok, felkészültem rendesen, nem lehet gond. Persze csak az első versenyem, semmi verseny rutinom nincs, elképzelésem sincs milyen hatással lesz rám a tömeg, vagy úgy egyáltalán a verseny szituáció, majd kiderül. Szerintem addig már nem jön poszt, majd vasárnap verseny beszámoló. (mai trackben lett egy 10perces gps kiesés úgyhogy nem ágyazom be, azért itt link, ha valakit érdekel) Ja meg valószínűleg versenyre sem viszek telefont, de ugye ott adott a táv meg az időt is lemérik nekem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smileandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr954328992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dvorcsakl 2012.03.23. 09:10:48

Jaja, van ott távjelzés és időmérés, de pont a rutintalanságod miatt (másnak ez még rutinnal is megy), nagyon elszúrhatod az elejét kontroll nélkül. A tömeg nagyon tud ám vinni, ráadásul a legtöbb ember nem a neki megfelelő zónába áll, és az elején mindenki összevissza tempóban fog futni. Szóval ezt a telefon dolgot gondold át, ha csak nem vagy jó ura a tempódnak (én spec nem vagyok).

vegato · http://smileandrun.blog.hu/ 2012.03.23. 09:21:54

@dvorcsakl: szia, időközben beszereztem egy jobb pulzusmérő órát, tegnap tesztelgettem, arra fogok hagyatkozni szerintem a tempó tekintetében. te is ott leszel rotaryn?

dvorcsakl 2012.03.23. 09:29:52

@vegato: ott. és lesz rajtam egy óra, plusz egy maratont futó, de nálam még így is sokkal gyorsabb srác is, mint nyuszi. :-)

vegato · http://smileandrun.blog.hu/ 2012.03.23. 09:33:26

@dvorcsakl: szerencsés vagy akkor :) jó futást!
süti beállítások módosítása