12. hét, négyszer tíz

2012.08.26. 15:12

Az negyven, de a vasárnapi hosszúfutást feladtam, ezért most van egy kis lelkiismeret furdalásom, de nem éreztem ma hozzá erőt, hogy elinduljak. Vártam a lehűlést is, de az csaknem jött, plusz elég fáradtnak is érzem magam, pedig nem volt egy megerőltető hét. Egyedül a szombati Aqua futás vett ki belőlem, mondjuk az rendesen, napon 10km, 56 perc lett, eléggé elbaltázott taktikával, megint nem a saját tempómban mentem, hanem húzott a tömeg, de reméltem, hogy bírni fogom az 5 perc alatti ezreket. Hiszen már egyszer megcsináltam 48 perc alatt a 10 km-ert. Nos nem bírtam, vissza kellett vennem, a tűzőnap odatett, plusz a krónikához hozzátartozik, hogy igen erős fejfájással futottam (hívhatjuk másnapnak is akár), nade nem akarok kifogásokat keresni. Inkább írok a tapasztalt pozitív dolgokról, például, hogy egyre több futótárs talál meg versenyek előtt, egyre több embert ismerek meg. És végre futhattam újra kedves hajdúszoboszlói barátaimmal. Ja meg még a héten Csabival is futottam egyet az erdőben, március óta elősször, szóval volt társaság a héten. Nagy felbuzdulásomban, neveztem az Oxigén maratonra is, ami a hazai pálya miatt szinte kötelező jellegű, plusz egy hónappal lesz a Budapest maraton után szóval elvileg még edzésben is leszek rá. De addig még bekell húzni egy szeptemberi nike félmaratont is, amit mostmár kimondom, csalódásként érnék meg, ha nem sikerülne két órán belül abszolválnom. Sajnos az e heti eredményeim sok bizakodásra nem adnak okot. Na csapongok megint lehet napszúrást kaptam tegnap, itt egy kép a szombatról búcsúzóul, béke:

af.jpgCsilla, Imi, Adrienn, és én

A bejegyzés trackback címe:

https://smileandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr754732900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása