július 5, Isteni beavatkozás

2012.07.05. 21:23

Épp hazafelé kecmeregtem, fullasztó 16 kilóméteres etap után fejemben sötétebbnél sötétebb gondolatok, többnyire az azonnali összeesés és az atomokra bomlás, univerzumból és lét minden síkjáról való kitörlődés fonal mentén. Amikor a köztemető hátsó bejáratánál megpillantottam a Jézus szobrot és alatta az írást:

"Én vagyok a feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is, él." (János 11,25)

Azt hiszem ez lesz az én mantrám, a felkészülés további napjaiban. Kösz Jézus!

A bejegyzés trackback címe:

https://smileandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr814631915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása