13.hét, jelzők nélkül

2012.09.02. 10:45

Vártam már, mikor jön egy holtpont és valahol azt is sejtettem, hogy a versenyek közelettével fog megtalálni. Sőt elővettek olyan bajok is amik már régen nem, körömbenövés, bőrallerigia. Szóval nem mentek túl fényessen a heti futások, főleg most a hétvégi hosszú volt tragédia, harmincat terveztem be amit szombaton 10 kili után feladtam, aztán vasárnap 20 lett csak belőle, egyszerűen nem ment. Nem volt erőm, lábaim fáradtak, szenvedtem végig. A hét elején jött lehülésben pedig még nagyon jól éreztem magam, mentem is teljesen rendben levős 18 kilit. Szóval nem tudom, nincs megfejtésem, a meleg ennyire odatenne? valószínűleg igen. Azért csak összehoztam közel 60km-ert a héten (18+10+10+20), talán ennyit tudnék csak pozitívumként felhozni, ja meg, hogy 211 km-el zártam az augusztust, ami a legtöbb futott km egy hónap alatt amit valaha futottam. Mégis most olyan keserű a szám íze, mert nem jönnek könnyen a futások, merev vagyok, nem érzem a legjobban magam, lehet kihagyok most pár napot. 9.-én nike félmaraton, jó volna addig össze szednem magam, mert ez így nem lesz jó. Aztán meg lesz még 3 vagy 4 hétvége és itt maraton. Nincs megállás mostmár végigkell menni az úton.

A bejegyzés trackback címe:

https://smileandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr534747071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása