április 12, futás az esőben

2012.04.12. 19:17

Ma meg volt az első szarrá ázásom az idén, erre se kell várni többet. Esőben futásban a legjobban azt utálom, hogy a szemüvegem egymásodperc alatt átláthatatlan lesz és nem tudok vele mit kezdeni. Egyébként nem volt rossz a mai menet, megpróbálkoztam a chi vagy pirie szóval a lábfejre érkezős futással, mitmondjak majd hasra estem, megfájdult a derekam és a sípcsontom, de lehet hogy rosszul toltam. Szerencse, hogy senki se látott, egy kóbor kutyán kívül senki se volt olyan idióta, hogy esőben csapassa. Közben kiderült, hogy a hétvégi mátrabérci hegy menet elmarad, mármint számomra sajna, túl drága lenne így, hogy csak ketten mennénk :'( Viszont öröm az ürömben, hogy lesz egy 10km-es erdő futás itt hazai pályán (erről lenne szó), amit megrakok. Első blikkre azt találtam ki, hogy jó de akkor pb-t megyek, de rá jöttem, hogy az erős túl vállalás lenne az erdőben. Így az egy órán belül célbaérést tűztem ki célul. Meglássuk.

Szerző: vegato

Szólj hozzá!

Címkék: eső

A bejegyzés trackback címe:

https://smileandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr344393635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása