Egy nappal az események után, talán higgatabban tudom értékelni a dolgokat. Bár sikerült teljesíteni a kitűzött célt (2 óra 15 perc) sőt 10 percet még rá is vertem (2 óra 5 perc lett a hivatalos időm), de mégsem tudok maradéktalanul jóérzéssel gondolni a tegnapi napra. Mégpedig azért nem mert, kedves barátom, mentorom Csabi sérülést szenvedett és feladni kényszerült a versenyt. Ő a maratoni távon indult és iszonyat jó időt ment végig, de az utolsó egynéhány körben lesérült, mint utóbb kiderült részleges izomszakadást szenvedett a felső combjában. Ezt úgy kell el képzelni, hogy lábra sem tudott állni, és minden lábmozdítás fájdalommal járt. Komor Imivel (aki egyébként hatalmas idővel 1óra 45perccel végzett , gartula neki) már örömködtünk célba érés után és vártuk, hogy Csabi is befejezze a maratont amikor láttuk, hogy valami nagy baj van. Végül elindult még az utolsó körére Csabi ami több mint 5 kilóméter, de már célba nem sétált be, pedig megtehette volna sokkal utánna is érkeztek még befutók. Szerintem még így is 4 óra környékén lett volna. De ezt ő így nem akarta meg is értem, ha rendes tempóban végig tud menni (3óra 6 perc körül ért volna célba). Sajnálom nagyon és remélem nagyon hamar felépül, rossz volt így látni őt.

De, hogy a versenyről is írjak pár szót igazán pozitív csalódás volt. Nagyszerű hangulat, remek idő (talán túl meleg is), rengeteg néző, szurkoló, és még több futó. A rajt 10 óra pár perckor volt, ott kicsit nagy volt a zsufoltság, de hamar eloszlott a tömeg. Első két körben (4 5,25 km-es körre volt osztva félmaraton) jó tempóban halattam 55 perc alatt meg volt a 10 kilóméter, aztán viszont visszalasultam a harmadik és negyedik körben főleg. Pulzusom az egekben ugrált már és az erőmmel is elkészültem teljesen. De sikerült befutni a tervezett időn belül! Nagyon jó érzés volt a célba éréskor borsózott a hátam. Kaptunk szép emlékérmet (bár fel tünthették volna rajta a távot), célfotót (ezt még nem sikerült előturnom) , frissítő csomagot. Egyedül a frissítéseket csináltam bután, úgy érzem, két decis poharakból kínálták a vizet, de én folyton kilötyintettem a felét legalább. A harmadik körben viszont már annyira ki voltam száradva, hogy megálltam gyorsan ittam három pohárral. Na mindegy ezt betudom a rutintalonságomnak. Tetszett nagyon a közönség biztatása, tényleg rengetegen jöttek ki szurkolni, tapsolva, zenélve (két trombitás srác a star wars birodalmi indulót fújta :D), kiabálva biztatták a jónépet. egy kissrác pacsit osztott minden futónak. Sokan főleg a maratoni táv befutói közül gyerekeikkel futottak be.

Még az újonnan beszerzett órámról nem ejtettem szót. Vettem ebay-en egy garmin 405-ös pulzusmérő órát ami már tud gps alapján távolságot is mérni, ja és van benne magyar nyelv is. Nagyszerű társam lesz már most érzem, bár még csak kétszer használtam. Egy képernyőn látom az aktuális pulzusom, a megtett távolságot, és az időt is. De egyébként rengeteg dolgot be lehet állítani, nekem ezek a legfontosabb információk. Körönként, ami alapesetben 1 km kiírja a részidőt, ami nagyon hasznos tud lenni, ha a tempót akarom tartani. De mégis a legjobb az órában, hogy egszerűen vezeték nélkül, egy kis usb kulcs segítségével tudom feltölteni az edzéseket, a garmin saját online felületére és endomondora egyaránt, szépen rárajzolja térképre, mindenféle adattal együtt. A változatosság kedvéért most a garminról ágyazok be, Íme:

A kérdés már rögtön célba érkezéskor felmerült bennem, hogy akkor most mi a következő cél? De viszonylag hamar meg is fogalmaztam magamban, látva az időmet. Lemennni 2 óra alá! Az az 5 perc kevésnek tűnik, de egyáltalán nem az! Sokat kell még javulnom hozzá, szeretnék az idén minél több félmaratonon elindulni. Megtettszet na :)

rotary_083.jpg

Ezt sikerült találnom, a rajtnál készült, kép elején pirosban feszítek (beluga pride), mellettem Komor Imi épp órát aktivál.



A bejegyzés trackback címe:

https://smileandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr774340062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása