február 14

2012.02.14. 19:46

Personal best 10 km of 54m:34s which is a 3m:52s improvement.

Ha valaki azt mondja nekem tavaly novemberben, hogy pár hónap múlva egy órán belül futom a 10 km-ert kiröhögtem volna. Pláne, hogy minusz 8 fokban. Úgynézki fekszik nekem ez a hidegben futás. Mi lesz itt nyáron? Szóse róla a szombati öszvér futás nagy önbizalmat adott nekem, éreztem ma végig, hogy megy a futás és már fele körül eldöntöttem, hogy meg próbálom egy órán belül futni a 10 km-ert. A vége majdnem 12 km lett 1óra3perc alatt. Csabi volt még ma velem aki még így is, hogy pb-t futottam siman körözött :D miből van ez az ember? Na mindegy most megint nem tudom, hogyan kellenne folytatni egy biztos , hogy vissza akarok állni a heti 3 alkalomra a többit majd látjuk. Még élenken él a december amikor úgy fájt a térdem, hogy nem tudtam futni...

*áá mekkora most látom kis serleget kaptam yeeeee

Szerző: vegato

Szólj hozzá!

Címkék: pb

A bejegyzés trackback címe:

https://smileandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr524105271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása