április 8, nyuszi futás

2012.04.09. 18:01

Vártam nagyon ezt a nyuszis dolgod, márcsak a verseny hangulat miatt is. Sajnos ölég szeles napot fogtunk ki, de sebaj alkalmazkodni kell. A krónikához hozzá tartozik még, hogy előző nap sikerült kicsit besörözni (igen ismét csak) a kedves családdal, így enyhe másnap bejátszott. Anyway, a vártnál többen vagy 150-en? ( nem vagyok jó saccnok) didergett a debreceni állatkert előtt, mindenki várta már a rajtot csak mozogjunk már. Sáfrán Peti cimbora is tiszteletét tette, őt ezer éve ismerem főleg vhk-s körökből és csak nem rég tudtam  meg, hogy fut a tekerésen kívül, ráadásul gyors mint a szél :) Csabi is kibicegett épp a cél előtt érkezett meg, ennek is örültem mivel már jobban néz ki mint egy hete. A versenyen nagy taktikám nem volt megyek ahogy birok, lesz ami lesz, órára nem is lestem rá csak a célban. Az út felében szembe szél, eh nem baj rakni kell, verseny elején előzgettem, aztán viszont engem előzgettek kifáradtam félúton na az az igazság. Sokkal jobb is lehetett volna a dolog, sebaj. 37 perc lett a vége, meg 5 km-en egy hangyafaszányi pb (26m11s). Verseny után még vagy egy órát dumálgattunk a célban Csabival meg Petivel, Peti nyert tombolán egy 3d-s kirakót vagymit bónuszba. Összegezvén jól éreztem magam, sajnálom, hogy apu végül nem tudott jönni, de ami késik nem múlik. Nade, jövő hétvégén is nagy kihívás elé nézek emberek, az öszvér hegyre megy! ajaj mi lesz ebből!

bónuszkép csak erős idegzetűeknek (sok ez az arcszörzet, ritkítok) a csávót mögöttem amúgy a cél egyenesben hajráztam le.nyuszifutas_konyhasi_mg_8977-nagy.1126.jpg

update:
itt 300 embert írnak mondjuk gondolom ebben gyerek futás is benne van

Szerző: vegato

Szólj hozzá!

Címkék: verseny pb

A bejegyzés trackback címe:

https://smileandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr364373717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása